Доставка, оплата та повернення
Безкоштовна доставка
У зручне відділення Нової Пошти або кур'єром:
- Без передплати впродовж 1 - 2 днів. Ви оплачуєте тільки вартість товару при отриманні замовлення. Комісія за накладений платіж за наш рахунок.
Оплата товару без переплат
При отриманні замовлення:
- Готівкою кур`єру або на відділенні Нової Пошти. Комісію за накладений платіж оплачує магазин.
- Карткою Visa/MasterCard за допомогою термінала у кур`єра або на відділенні Нової Пошти. Можлива безконтактна оплата телефоном з Apple Pay чи Google Pay.
Онлайн при оформленні замовлення на сайті:
- Карткою Visa/MasterCard, Apple Pay, Google Pay, Privat Pay, Приват24. Підтримка здійснюється платіжною системою LiqPay.
Оплата частинами від ПриватБанк:
- Розбивайте суму покупки на 5 платежів. Перший здійснюється одразу, наступний — через місяць. Безкоштовне розтермінування оплати на 4 міс.
Безкоштовне повернення впродовж 30 днів
Ви можете повернути або обміняти будь-які товари, які не були у використанні за умови збереження їхнього товарного вигляду і оригінального пакування. Тобто якщо вам не сподобався колір, ви очікували іншу тканину або покупка більше не актуальна. Максимальний термін для такого повернення - 30 днів з моменту покупки. Повернення відбувається через відправку на відділення Нової Пошти. Для отримання даних зверніться, будь ласка, до нашого кол-центру або напишіть нам на пошту чи в соцмережах (Instagram, Facebook).
Якщо товар був у використанні: застилався на ліжко (навіть для примірки), був випраний і тд. - будь-які претензії щодо його властивостей розглядаються та вирішуються індивідуально Відділом Турботи Souly. Обов’язково звертайтеся з усіма питаннями. Ми хочемо, щоб ваш досвід з Souly був ідеальним.